2 kwietnia 2012 r. nowym Dyrektorem Generalnym Cityboard Media został Andrzej Grudziński. Będzie odpowiadał za całość zagadnień związanych z zarządzaniem firmą i ustalał – wspólnie z Zarządem – strategię rozwoju jednego z największych polskich graczy na rynku reklamy zewnętrznej. Jego celem jest utrzymanie pozycji Cityboard Media jako okrętu flagowego polskiego outdooru.
Andrzej Grudziński od 2010 roku zajmuje w spółce stanowisko Pełnomocnika Zarządu ds. Nowych Projektów. W tym czasie koordynował m.in. przygotowanie i wdrażanie innowacyjnych, proekologicznych rozwiązań, dostępnych obecnie w ofercie firmy. Wcześniej, w latach 2001-2009 Grudziński był Dyrektorem Generalnym, a następnie Prezesem Zarządu Hecht Polska oraz Impression Polska – kluczowych dostawców współpracujących z Cityboard Media.
2 kwietnia 2012 r. stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu oraz Pełnomocnika Zarządu firmy Cityboard Media objął Mariusz Wańkiewicz, od 1999 roku związany z działem wspomagania sprzedaży spółki. Zastąpił na stanowisku Martę Bryłę-Gozdyrę, która kończy współpracę z CBM. Mariusz Wańkiewicz, absolwent warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, koordynując działania sprzedażowe będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie nowych produktów Cityboard Media. Do jego kluczowych zadań należeć będzie bieżąca analiza zmieniającego się rynku reklamy zewnętrznej, a także opracowanie i wdrożenie nowego modelu współpracy z dotychczasowymi partnerami oraz pozyskiwaniem nowych klientów. W codziennej pracy ma zamiar skupić się na nowoczesnych systemowych rozwiązaniach wpierających optymalizację sprzedaży.
Jednocześnie informujemy, że z końcem kwietnia 15-letnią współpracę z Cityboard Media zakończy Marta Bryła-Gozdyra. Dotychczasowa Pełnomocnik Zarządu planuje rozpocząć własną działalność, w innej niż dotychczasowa branży.