Logo

Marketing MIX

Retail Marketing Forum już jutro

Jeszcze tylko cztery dni zostało do spotkania dla branży handlowej Retail Marketing Forum. Udział w imprezie potwierdziło już sto osób.

17 kwietnia odbędzie się 5. edycja Retail Marketing Forum. To coroczna impreza seminaryjno-wystawiennicza dla sieci handlowych z branż lifestyle’owych (moda, wyposażenie wnętrz, itp.), która za każdym razem gromadzi ponad stu uczestników. Forum jest kierowane przede wszystkim do managerów sieci handlowych, dyrektorów marketingu, właścicieli i kierowników sklepów oraz przedstawicieli centrów handlowych i outletów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing. Organizatorem spotkania jest wydawnictwo Promedia.

Tematem przewodnim najbliższego Forum będą nowoczesne narzędzia marketingowe, za pomocą których możemy przyciągnąć więcej klientów do salonu handlowego. W programie znajdą się takie wykłady, jak:
– Tajemnice sukcesu najlepszych sklepów na świecie. Jerzy Osika, prezes Promedia.
– Analiza i ocena popytu oraz podaży nieruchomości handlowych. Szymon Łukasik, senior negotiator Cushman & Wakefield Polska.
– Jak przyciągnąć klienta do sklepu dzięki skutecznym kampaniom w internecie? Przemysław Fura, interactive director OPEN and Partners.
– Jak upewnić się, że wszyscy klienci zostali odpowiednio obsłużeni w naszych sklepach? Andrzej Uryga, dyrektor zarządzający PHZ Baltona S.A.
– Facebook – czy na pewno dobrze go wykorzystujesz? Błażej Balcerzyk, creative manager Eura7.
– Systemy lojalnościowe w sklepach w galeriach handlowych oraz kontrola skuteczności sprzedawców. Paweł Zięba, specjalista ds. oprogramowania PC-Market   Insoft.
– Wpływ internetu na sprzedaż tradycyjną, czyli tzw. efekt ROPO. Marek Górecki, specjalista e-commerce, DIVANTE sp z o.o.
– Przekształcanie liczb w informacje. Paweł Niedziela, wiceprezes zarządu Nord Plus.
– Sieci monitorów reklamowych i technologie interaktywne wspierające sprzedaż. Tomasz Sepioło, prezes Solix.
– Visual Merchandising w niemieckich salonach meblowych. Marek Borowiński, właściciel MarekBorowinski.com Consulting.

W przerwach między wykładami, w części wystawienniczej będzie można skorzystać z porad ekspertów na stoiskach informacyjnych oraz zapoznać się z ofertą nowych produktów i usług dla handlu detalicznego.

Termin: 17 kwietnia 2012  (wtorek), godz. 10:00 – 16:00
Miejsce: Adgar Plaza, ul. Postępu 17A, poziom 0, Warszawa

Więcej informacji znajduje się na www.retailmarketingforum.pl oraz na www.promedia.biz.pl