Jet Line, firma reklamy wielkoformatowej, zakończyła rekrutację na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Sześcioosobowym zespołem handlowym pokieruje Jarosław Piwko.
Jarosław Piwko został Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu Jet Line Sp. z o.o. Sp. k. w połowie kwietnia br. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy, podlegające zarządowi spółki. Jarosław Piwko jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Od początku kariery zawodowej jest związany z reklamą i sprzedażą w mediach, współkierował m.in. działem reklamy w Biurze Reklamy i Ogłoszeń Presspubliki, ostatnio zaś szefował biuru reklamy w spółce Infor Expert.
– Jarek ma bardzo dużą praktyczną wiedzę na temat sprzedaży i jest przy tym doświadczonym menedżerem. Powierzamy mu nie tylko obowiązki szefa działu handlowego, ale zamierzamy także korzystać z jego wsparcia w konsekwentnym zarządzaniu rozwijającą się spółką – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line Sp. z o.o. Sp. k.
Głównym zadaniem Dyrektora Sprzedaży i Marketingu będzie zwiększenie poziomu sprzedaży rozbudowywanej sieci nośników Motorway 12x4m (wielkoformatowych powierzchni typu frontlight) oraz pozyskanie nowych klientów. Wspólnie z zarządem spółki będzie także opracowywał długoterminową strategię sprzedaży i marketingu oferowanych przez Jet Line nośników wielkoformatowych, wyznaczając kierunki rozwoju oferowanych przez spółkę produktów.