Logo

Marketing MIX

Lech Premium w reklamowym hołdzie autorstwa McCann Erickson

26 marca wystartowała nowa kampania marki Lech Premium, której strategię komunikacyjną opracowała agencja kreatywna McCann Erickson we współpracy z zespołem marketingu Kompanii Piwowarskiej. Kampania „Chwała bohaterom” stanowi przykład połączenia komunikacji wizerunkowej z wprowadzeniem innowacji produktowej. Zarówno część kreatywna, jak również realizacja kampanii są efektem pracy agencji McCann Erickson.

Już od kilkunastu dni można oglądać spoty w kanale YouTube/Lechpremiumtv. 1 kwietnia miała miejsce premiera telewizyjna; w kanale tym można obejrzeć dwa 30 minutowe spoty telewizyjne oraz 15 minutowy spot z premierą nowej butelki Lech Easy GripTM. Kanałem towarzyszącym, wykorzystanym w kampanii Lecha Premium jest outdoor. Cykl 27 haseł reklamowych na billboardach, siatkach, citylightach i autobusach nawiązujących do telewizyjnego spotu wpisze się na jakiś czas w koloryt  największych miast w Polsce.

Intrygujące hasła reklamowe pojawiają się w kontekstach sytuacji i miejsca, jak np. „Za tych, którzy do domu wracają pierwszym dziennym” – na tyłach autobusów  miejskich; „Za tych, którzy przywołali tramwaj siłą woli” na przystankach tramwajowych, „Za tych, którzy podlewają palmę na rondzie de Gaulle’a”, „Za tych, którzy wciąż się bawią w Pięknym Psie” w nawiązaniu do kultowej krakowskiej knajpki…

Zjawiskiem bezprecedensowym są specjalne podziękowania zespołu marki Lech Kompanii Piwowarskiej, wyrażone toastem utrzymanym w konwencji całej ścieżki komunikacyjnej kampanii – „Za tych z McCann'a, którzy wymyślili nową kampanię Lecha”, które znalazły się na jednym z billboardów przy Alei Wilanowskiej w Warszawie.
Lech Premium i McCann Erickson wznoszą toast nową butelką Lech Easy GripTM za tysiące młodych osób w Polsce, oddając im hołd za ich pomysłowość, spontaniczność i odwagę. To tylko przedsmak legendarnej zabawy,  która dopiero się rozpoczyna.