Logo

Marketing MIX

Volvo Euroservice na wielkim formacie

Jet Line realizuje kampanię reklamową dla Euroservice, autoryzowanego dealera Volvo w Warszawie. Wielkoformatowa dekoracja będzie obecna przy ulicy Towarowej do końca kwietnia.

Celem kampanii jest poinformowanie o otwarciu nowego salonu dealerskiego  w warszawskich Alejach Jerozolimskich. Akcja jest kierowana do aktualnych klientów salonów Volvo, jak i osób zainteresowanych kupnem tej marki samochodów.

– Naszym celem było zbudowanie dużego zasięgu, dlatego zdecydowaliśmy się na różnorodne kanały dotarcia. Spektakularna powierzchnia wielkoformatowa w Warszawie przy ulicy Towarowej to także budowanie prestiżowego wizerunku  naszej firmy, nieczęsto zdarza się zaangażowanie Wielkiego Formatu w kampaniach informacyjnych lokalnych dealerów – podkreśla Magdalena Kunikowska, Marketing & PR Manager Euroservice Volvo, która nadzorowała przygotowanie i przebieg całości działań.

Do akcji informacyjnej zaangażowany został mix mediów: outdoor, radio, prasa i internet. Kampania OOH realizowana przez Jet Line trwa do końca kwietnia, część mediów została zaplanowana na okresy dwutygodniowe. Projekt graficzny kampanii opracowała agencja QRA Production.