Logo

Marketing MIX

Dobre wyniki pierwszej odsłony kampanii Minutki

16 kwietnia 2012 rozpoczęła się druga odsłona kampanii herbaty Minutka reklamującej konkurs "Minutki" – "Wyjątkowe chwile z Mamą". Pierwsza odsłona kampanii odbyła się w drugiej połowie marca i przyniosła bardzo dobre rezultaty.

„Efekty pierwszej odsłony kampanii są zaskakująco dobre – jestem przekonana o tym, że udział w zwiększeniu popularności naszego konkursu ma również reklama na nośnikach zewnętrznych. Bardzo dobrze uzupełnia inne kanały komunikacji, pozwala dotrzeć do dużej grupy naszych klientów – część billboardów znajduje się w mniejszych miejscowościach. Zauważamy zwiększenie sprzedaży Minutki, większe zainteresowanie prasy i dużą ilość zgłoszeń konkursowych – o wiele większą niż w porównywalnym okresie w trakcie trwania poprzedniej edycji konkursu.” – mówi Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate S.A.

W kwietniu na blisko kilkuset billboardach w całej Polsce można zobaczyć drugą odsłonę kampanii Mokate. Podobnie jak w poprzednim miesiącu na plakacie reklamowym widnieje opakowanie herbaty Minutka, tym razem herbaty smakowej „owocowa minutka”, wraz z adresem strony www.supermama.minutka.pl odsyłającej do konkursu na Super Mamę.

„Super Mama” to już trzecia edycja konkursu firmy Mokate. Tegoroczna edycja pt. „Wyjątkowe chwile z Mamą” polega na zgłoszeniu prac graficznych, zdjęć, filmów, nagrań dźwiękowych wraz z uzasadnieniem dzieci dlaczego ich mama powinna otrzymać tytuł „Super Mamy”. Wszelkie informacje na temat konkursu, regulamin oraz kupon konkursowy dostępne są na stronie www.supermama.minutka.pl. W internecie odbędzie się także otwarte głosowanie na najlepsze prace.

Akcja konkursowa wspierana jest kampanią reklamową obejmującą także telewizję, internet oraz promocje w miejscach sprzedaży.