Jedno na rynku się od wielu lat nie zmienia – oklejanie samochodów było, jest i będzie modne. Modę dyktuje potrzeba silnej, masowej dystrybucji brandu firm, a za modą idą coraz ciekawsze propozycje producentów materiałów do oklejania samochodów. Folia nie jednak jedynym kluczem do sukcesu – bez manualnego talentu i doświadczenia floty okleić się nie da.
Krok pierwszy – materiał
Wybór folii zależy od celu, jakiemu ma służyć aplikacja. – Aplikacje długookresowe, takie jak identyfikacja wizualna firmy, zmiana koloru samochodu, tunning, wymagają folii o długich okresach trwałości, z reguły wylewanych – graficznych pod zadruk i barwionych w masie do zmiany koloru – radzi Magdalena Salamucha, Specialista ds. Marketingu 3M Commercial Graphics – Aplikacje krótkookresowe (promocyjne) związane z kampaniami reklamowymi, są z reguły realizowane na powierzchniach płaskich, wymagają folii dobrze usuwalnych w ekonomicznej cenie (głównie folie walcowane monomeryczne) – dodaje Salamucha. Niezależnie jednak od powyższych zastosowań folie do tego rodzaju aplikacji powinny spełniać pewne ogólne warunki. (…)
Artykuł ukazał się w lutowym wydaniu Raportu Dostawców Mediów i Maszyn.
Cała publikacja dostępna pod adresem: