Logo

Marketing MIX

Marka w off line i on line

Real z Wirtualem – stali zawodnicy rozgrywek komunikacyjnych większości, jeśli nie wszystkich marek… Oczywiście takie podejście wymaga jak zwykle analizy konsumpcji mediów przez zadane grupy celowe – adresatów komunikatów kampanii reklamowej. I tu powstaje pytanie, jak wygląda doba mediowa naszego konsumenta i jak w tym środowisku kreować komunikację marki…?

Ostatnio na łamach OOH Magazine zajmowałem się tematyką nowego podziału mediów na obszar Digital Matrix i Street Matrix, czyli klasycznych mediów ATL podanych cyfrowo oraz komunikacji związanej z przestrzenią zewnętrzną, czyli m.in. systemami nośników OOH.  Jak wiadomo oba te światy funkcjonują już od dawna w naszej rzeczywistości, a specjaliści od szeroko rozumianej komunikacji starają się w oparciu o taki podział mediów opracowywać skuteczne strategie i kampanie reklamowe. (…)

Artykuł ukazał się w lutowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2012/OOH28.pdf