Logo

Marketing MIX

Douwe Egberts zaprasza do oceny satysfakcji smaku

Wyjątkowy smak lub zwrot pieniędzy zapewnia w najnowszej kampanii promującej kawy rozpuszczalne marka Douwe Egberts. Marka zaprasza miłośników kawy do oceny satysfakcji smaku i wzięcia udziału w akcji, która potrwa do 31 sierpnia br.

Kampania promocyjna Douwe Egberts ma na celu zachęcenie do spróbowania i oceny kaw oferowanych przez markę. Niepowtarzalny, doskonały smak i najwyższa jakość to główne zalety, które marka Douwe Egberts pragnie przekazać smakoszom kawy.

W organizowanej akcji promującej kawę Douwe Egberts firma  Sara Lee Coffee & Tea Poland wykorzystuje mechanizm „cashback”. Osoby, które zdecydują się zakupić dowolną kawę rozpuszczalną Douwe Egberts i nie będą zadowolone z jej smaku, otrzymają zwrot pieniędzy wydanych na jej zakup. Wystarczy, że wypełnią formularz dostępny na stronie www.douwe-egberts.com.pl, dołączą dowód zakupu i wyślą go na wskazany adres, podając przyczynę niezadowolenia związanego ze smakiem kawy. Każdego miesiąca trwania akcji pierwsze 1000 osób otrzyma zwrot pieniędzy za zakup kawy.

– Ponad 250-letnia tradycja komponowania, prażenia i produkcji kaw Douwe Egberts pozwala nam wierzyć, że jesteśmy w stanie zaspokoić gusta nawet najbardziej wymagających konsumentów. Dlatego bez wahania wdrożyliśmy kampanię promocyjną, poprzez którą chcemy zachęcić do spróbowania kawy i zapewnić naszym klientom gwarancję smaku lub po prostu zwrot pieniędzy – powiedziała Greta Malska, Senior Brand Manager w Prima-Sara Lee Coffee and Tea Poland Sp. z o.o.

Akcja komunikowana jest na promocyjnych opakowaniach dostępnych w największych hiper i supermarketach na terenie całego kraju, mediach oraz poprzez dedykowaną stronę internetową www.douwe-egberts.com.pl. Promocja sprzedaży potrwa do 31 sierpnia br.

Opracowanie strony internetowej oraz mechanizmu działania akcji firma Sara Lee Coffee and Tea Poland Sp. z o.o., właściciel marki, powierzyła agencji DATA SOLUTIONS. Spółka z marką Douwe Egberts współpracuje od początku jej obecności na polskim rynku.