Logo

Marketing MIX

Fiorentynki z kampanią „Dziewczyny, wyjeżdżamy”

Do sprzedaży trafiły właśnie Fiorentynki – mini wersja Fiore o poj. 200 ml, stanowiące rozwinięcie tego kobiecego szampańskiego koktajlu, dostępnego dotychczas w poj. 0,75l. Produkty marki są promowane w ramach wizerunkowej kampanii „Dziewczyny, wyjeżdżamy”.

Schłodzony, gotowy do picia musujący drink o subtelnie owocowym smaku i niskiej zawartości alkoholu (tylko 7%), podany w eleganckiej szklanej buteleczce, to idealnie orzeźwiająca kobieca alternatywa dla piw smakowych oraz innych produktów o charakterze RTD. To również dodatkowa zachęta do zasmakowania w subtelnie truskawkowej bądź brzoskwiniowej słodyczy Fiore, która stanowi najlepszą receptę na zbliżającą się piłkarską gorączkę.

Nie tylko w czasie mistrzostw Europy w piłkę nożną, mniejsza pojemność Fiore stanowi praktyczne rozwiązanie na spontaniczne kobiece spotkania poza domem z przyjaciółką czy bliską koleżanką i korzystanie ze zmysłowych walorów lata na świeżym powietrzu, a także konsumpcję dla smaku „tu i teraz”. Popołudniowe zwierzenia na tarasie czy niekończące się rozmowy w czasie wiosennego pikniku to sytuacje, którym z powodzeniem może  towarzyszyć mini wersja Fiore. A jeżeli pogoda za oknem nie sprzyja spędzaniu czasu w plenerze, Fiorentynka to także najlepszy wybór dla delektowania się upragnioną chwilą relaksu i przyjemności podczas wieczornej krzątaniny w kuchni, wypoczynku przy książce czy ulubionym serialu.

Fiorentynki dostępne będą w sprzedaży w dwóch wersjach: początkowo w dwupaku mix, następnie zaś w jednosmakowym, truskawkowym bądź brzoskwiniowym czteropaku.  

W ramach zaplanowanej kampanii „Dziewczyny, wyjeżdżamy” – w kanale nowoczesnym oraz punktach sprzedaży handlu tradycyjnego, produkty marki będą promowane na dodatkowych ekspozycjach i standach oraz przy wykorzystaniu silnego wsparcia materiałów POS „szytych na miarę” poszczególnych formatów sprzedażowych.

Wyjątkową gratkę w hipermarketach sieci Tesco będzie stanowiła dedykowana, pełna słońca promocja konsumencka, która umożliwi spędzenie wspaniałych chwil w towarzystwie najlepszej przyjaciółki na słonecznej Sycylii.

Produkty w specjalnym prezenterze naladowym na 8 butelek będą także głównym narzędziem prowadzonej od wielu lat Akcji Lato, w sklepach zlokalizowanych w miejscowościach wypoczynkowych nad morzem oraz na Mazurach.

Aktywności marketingowe wspiera kampania reklamowa w prasie handlowej oraz działania public relations, za które odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.