Na nośnikach Motorway 12x4m należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, rozpoczęła się kampania promocyjna samochodów marki Volvo. Jest to pierwsza kampania reklamowa marki Volvo na nośnikach frontlight 12×4.
Majowa kampania Volvo dotyczy modelu XC60, który do wyczerpania zapasów jest dostępny w ofercie promocyjnej.
– Celem akcji było zbudowanie dużego zasięgu i jednocześnie zachowanie prestiżu podczas prezentacji luksusowej marki, jaką jest Volvo. Zarekomendowaliśmy nośniki w naszej sieci Motorway 12x4m, ponieważ wielki format jest wymarzony do realizacji skutecznych i prestiżowych kampanii motoryzacyjnych. To pierwsza współpraca z Volvo, tym bardziej cieszymy się z zaufania klienta – mówi Ania Żegocka, Senior Account Manager, koordynująca realizację akcji w Jet Line.
Kampania Volvo XC 60na tablicach Jet Line trwa przez trzy tygodnie maja. Media zaplanował
i kupił dom mediowy Mindshare.