Logo

Marketing MIX

Numer majowy OOH magazine już na rynku!

Majowy numer OOH magazine obfituje w artykuły o tematyce marketingowej, wywiady i newsy ze świata reklamy. Razem z Piotrem Tymochowiczem zastanawiamy się czy sprzedawcą można się urodzić, kogo można wykreować oraz co tak naprawdę liczy się dziś w sprzedaży. O idealnym sprzedawcy rozmawiamy się z Jack'iem Vincentem, międzynarodowym ekspertem do spraw sprzedaży, który współpracował z największymi światowymi markami. Swoją wizję marketingu i mediów przedstawią najlepsi Dyrektorowie Marketingu ubiegłego roku – Iwona Oleszczuk (Aiton Caldwell SA.) oraz Leszek Kurnicki (Orlen).

Poza tym m.in.:
– Motoryzacja na outdoorze
– Reklama na kółkach (reklama tranzytowa)
– Skuteczna reklama outdoorowa
– Z aureolą na billboardzie
– Digital Signage w sporcie
– Origami w sprzedaży
– Wyspy srzedaży
– Drugi wymiar Visual Merchandisingu
– Opakowania mają głos
– Modna reklama
– Gadżetowe lato
– Jak dotrzeć do klienta?

I stałe pozycje:
– newsy branżowe
– Wojna Płci
– Ambient

Numer majowy już niebawem na rynku! Będzie dystrybuowany podczas najważniejszych wydarzeń branży reklamowej, na:
– Kongresie Dyrektorów Marketingu
– Kongresie Sprzedaż
– Retail Technology Days 2012
– Media Innovations & Consumer Trends

Jeżeli chcesz otrzymać wersję elektroniczną, napisz do nas: j.leczycka@oohmagazine.pl