Logo

Marketing MIX

Pasztet Podlaski na billboardach

W maju i czerwcu na nośnikach typu outdoor w dużych miastach Polski m.in. Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie oraz w autobusach, radiu i internecie pojawiła się reklama oparta na 3 hasłach – „Nie ma Podlaskiego, nie robię”, „Nie ma Podlaskiego, nie sprzątam”  i „Nie ma Podlaskiego, nie wstaję”. Prezentuje ona w dowcipny sposób codzienne funkcjonowanie Polaków w sytuacji, w której zabrakłoby Pasztetu Podlaskiego. Akcja ma przypomnieć o kultowym produkcie, a także budować świadomość i rozpoznawalność marki w grupie młodszych konsumentów.

Główną cechą produktu, jaka została podkreślona w kampanii, jest jego ponadczasowość. Podlaski był, jest i będzie głównym „bohaterem” codziennych śniadań, bo „stawia na nogi”, „jest w porządku” i motywuje do pracy. Dlatego warto mieć Pasztet Podlaski w swojej ofercie, gdyż znika z półki sklepowej średnio co sekundę i cieszy się zaufaniem konsumentów od ponad 30 lat.