Logo

Marketing MIX

Wyniki finansowe CAM Media za I kwartał 2012

Grupa Kapitałowa CAM Media S.A. odnotowała w I kwartale bieżącego roku przychody netto ze sprzedaży w wysokości 7 836 tys. zł. W tym okresie Grupa poniosła stratę netto w wysokości 1 458 tys. zł (w analogicznym okresie roku 2011 roku strata netto wyniosła 2 304 tys. zł). Oznacza to poprawę wyniku o 36,7 proc. r/r.

Przychody netto spółki CAM Media S.A. ze sprzedaży wyniosły w I kwartale 2012 r. 5 994 tys. zł (8 156 tys. zł w I kw. r. 2011, co oznacza spadek o 26,5 proc. r/r). Wynik finansowy netto Spółki wyniósł minus 1 286 tys. zł, co oznacza poprawę o 39,9 proc. r/r (w tym samym okresie 2011 r. Spółka odnotowała stratę 2 139 tys. zł).

Zauważalna jest skokowa poprawa rentowności zarówno Grupy jak i Spółki. Koszty własne sprzedaży wyniosły w Grupie w I kw. 2012 r. 5 765 tys. zł i były o 32,8 proc. mniejsze niż tym samym okresie roku ubiegłego (8 580 tys. zł), a w Spółce 4 439 tys. zł, tj. minus 41,8 proc. r/r (7 624 tys. zł w I kw. 2011 r.).

„Wyniki są pochodną stałego trendu na rynku reklamowym, który oznacza spadek przychodów w tym okresie każdego roku. Chcę podkreślić, że dzięki staraniom Zarządu i pracowników udało nam się znacznie poprawić rentowność. To, w powiązaniu z szeregiem kontraktów związanych z Euro 2012, pozwala optymistycznie myśleć o następnych kwartałach” – informuje prezes CAM Media S.A. Krzysztof Przybyłowski i dodaje: „Grupa rozwija dwa strategiczne rodzaje mediów: out-of-home oraz Internet. Rozbudowujemy sieć nośników reklamowych, co w najbliższym czasie powinno przełożyć się na poprawę wyników.”