Logo

Marketing MIX

Kolejna odsłona kampanii reklamowej Mazdy

Trwa kampania reklamowa Mazdy6 kombi – zwycięzcy testu porównawczego 11 samochodów typu kombi przygotowanego przez tygodnik „Motor”. Realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska kampania wizerunkowa obejmuje telewizję, radio i Internet. Spot telewizyjny emitowany w kluczowych stacjach biznesowych wykorzystuje analogię między precyzją konstruktorów Mazdy a perfekcją rzemieślników tworzących tradycyjne japońskie miecze określane mianem „Takumi”. Działania reklamowe wystartowały 7 maja br.

Kampania wizerunkowa Mazdy6 kombi nawiązuje do rankingu magazynu „Motor”, w którym Mazda6 kombi została najwyżej ocenionym modelem w swojej kategorii w ramach testów porównawczych przeprowadzonych przez dziennikarzy tygodnika. W kampanii telewizyjnej wykorzystano 30 s. spot emitowany w dopasowanych do grupy docelowej stacjach o profilu biznesowym: TVN24, TVN CNBC oraz TVP Info. Kampania internetowa, wykorzystująca głównie formaty billboard i double billboard, została skupiona na serwisach biznesowych
oraz witrynach informacyjnych ściśle dopasowanych do grupy docelowej m.in. onet.biznes.pl, gazeta.pl, wyborcza.biz, money.pl. Przy planowaniu mediów wykorzystano także narzędzie GroupM do targetowania behawioralnego, dzięki któremu reklamy będą wyświetlały się osobom zainteresowanym tematyką gospodarczą, finansową oraz rozwiązań B2B.

Reklama radiowa swoim zasięgiem obejmuje przede wszystkim stacje lokalne i regionalne, co zapewnia intensyfikację komunikatu w kluczowych miastach, w których zlokalizowane są oddziały dealerów Mazdy.

Działania reklamowe wystartowały 7 maja br. Kampania telewizyjna realizowana jest od 14 maja br. Wykorzystywany w kampanii spot reklamowy został przygotowany przez agencję reklamową JWT. Za doradztwo strategiczne, realizację kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada zespół Client Leadership domu mediowego Mindshare Polska w składzie Katarzyna Żochowska, Director oraz Joanna Kowalska, Manager.