17 maja wystartowała kampania reklamowa marki Sisley na naszych cyfrowych nośnikach – ecolight. Przez dwa tygodnie trwania kampanii warszawiacy zobaczą spot reklamowy prawie 63 tys. razy.
– Cieszymy się, że marka o światowej renomie zdecydowała się właśnie na ecolight. Innowacyjne cechy właśnie tego, nowoczesnego i elektronicznego nośnika, doskonale wpisują się w filozofię marki Sisley, kładącej nacisk na bezkonkurencyjnie wysoką jakość – mówi Andrzej Grudziński, dyrektor zarządzający Cityboard Media.
Nośniki ecolight znaleźć można w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach w Warszawie, charakteryzujących się wysoką postrzegalnością ekspozycji i liczbą dobowych kontaktów dochodzącą do 60 tys.
– Potwierdzeniem najwyższej, światowej jakości naszej oferty było to, że przedstawicielowi naszego klienta do podjęcia decyzji wystarczyła przejażdżka po Warszawie i obejrzenie ecolightów – podkreśla Andrzej Grudziński. To nas motywuje do wdrażania kolejnych nowatorskich rozwiązań – dodaje.