Przetarg na wykonanie kreacji do zewnętrznych nośników reklamowych dla grupy NEONET został rozstrzygnięty. Komunikacją outdoorową zajmie się agencja marketingu zintegrowanego NAIROBIA.
NAIROBIA przygotowała najlepsze odsłony dla kilku formatów billboardów, z uwzględnieniem produktów RTV i AGD dostępnych w sklepach NEONET, ich ceny oraz przykładowego hasła promocyjnego. Agencja przedstawiła również koncept layoutu dla akcji promocyjnych organizowanych przez sieć.
„Celem zaproponowanej przez nas kreacji jest wsparcie sprzedaży, szczególnie poprzez czytelną prezentację produktu, a co za tym idzie – wzmocnienie jego zapamiętywalności. Projekty, które przedstawiliśmy to oryginalnie połączenie maksymalnej ilości informacji z jasnością przekazu” – mówi Jacek Gliniak – General Maganer agencji NAIROBIA.
Przygotowane przez agencje trzy linie kreacyjne podkreślają kluczowe cechy produktów, a także wyróżniają billboardy NEONET spośród outdooru konkurencyjnych marek. Projekty będą testowane przez rok. Po upływie tego czasu wersja finalna pojawi się na zewnętrznych nośnikach. Do zagospodarowania na terenie całego kraju jest blisko 700 tablic o formatach 12 i 18 m2.
Więcej informacji nt agencji oraz realizowanych przez nią projektów można znaleźć na: www.nairobia.pl.