Logo

Marketing MIX

100 Dobrych Praktyk UX

„100 Dobrych Praktyk UX – podręcznik użytkownika” , to unikatowa pozycja przygotowana przez Fundację Obserwatorium Zarządzania przy współpracy z Edisoną Sp. z o.o. w ramach realizowanego przez Obserwatorium ogólnopolskiego projektu „Katalizator Innowacji”.

Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń doradczych dla biznesu, które realizuje Obserwatorium Zarządzania a w szczególności tych dotyczących projektowania użytecznych serwisów i aplikacji. UX to termin opisujący całość wrażeń jakich doświadcza użytkownik podczas korzystania z produktu interaktywnego. Wychodząc naprzeciw potrzebom pracowników zajmujących się marketingiem internetowym eksperci zebrali ponad 100 fundamentalnych  praktyk User Experience ( UX). W materiałach zawarte są również propozycje współpracy, które ułatwią wdrażanie funkcjonalności i optymalizacje strony oraz pomagają nie tylko zaplanować czy zorganizować, ale również ocenić prace w tym zakresie.

Układ podręcznika jest bardzo przejrzysty, rozpoczynamy od zapoznania się z podstawowymi pojęciami, żeby potem przejść do ogólnych zasad UX. Następnie poznamy 100 dobrych praktyk, metody badawcze oraz projekty wspierające. Najważniejsze jest natomiast to, że te 100 zasad i praktyk zostało podzielonych na branże, co pozwala skupić się odbiorcy na interesującym go obszarze i w efekcie osiągnąć wysoka jakość UX serwisu.

Pełną publikację można znaleźć pod adresem:
http://z.nf.pl/certyfikaty_raporty/ponad_100_dobrych_praktyk/

www.uzytecznastrona.pl