Agencja niestandardowej reklamy zewnętrznej Sequence Media, w związku z wygranym przetargiem, organizowanym przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawa związanym z mistrzostwami Europy w piłce nożnej, zakończyła w dniu 2 czerwca, montaż 1000 reklam na latarniach warszawskich. Reklamy mają format 70×165 cm, Banery zostały wydrukowane dwustronnie, na wysokiej jakości płótnie. Banery są montowane do latarni poprzez specjalnie zaprojektowane uchwyty, które jednocześnie napinają reklamy i zabezpieczającą je przed silnym wiatrem. Na reklamach pojawiło się pięć różnych kreacji, które montowane są naprzemiennie. Kampania jest prowadzona na kilkunastu głównych ulicach Warszawy. Są to ulice takie jak: Marszałkowska, Emilii Plater, Plac Trzech Krzyży, Aleje Ujazdowskie, Aleje Jerozolimskie i most Poniatowskiego, Żwirki i Wigury, Prymasa Tysiąclecia, Towarowa Aleja Zieleniecka, Wybrzeże Szczecińskie, Raszyńska, Krzyckiego, Kasprzaka, Prądzyńskiego. Ekspozycja potrwa do końca mistrzostw. Sequence Media jest jedyną firmą posiadająca tak dużą ilość systemów mocowań reklam do latarni, które wykorzystuje od 2006 roku do realizacji kampanii zarówno w kurortach letnich i zimowych, jak również na terenie miast całej Polski.