Logo

Marketing MIX

Niestandardowe billboardy Tyskiego

Już na początku czerwca wystartowała pierwsza tak spektakularna kampania outdoorowa w Polsce. Na ponad 300 nośnikach reklamy zewnętrznej (cityboardy – 6×3 m, oraz supercityboardy – 12×4 m) w południowej Polsce zobaczyć można nową reklamę marki „Tyskie”. Tym razem Kompania Piwowarska wprowadza na rynek nowy rodzaj popularnego piwa – „Tyskie Klasyczne”.

Już sama skala kampanii na kilkuset nośnikach outdoorowych świadczy o rozmachu – mówi Mariusz Wańkiewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Cityboard Media – ale by wejście na rynek tego nowego produktu było jeszcze bardziej efektowne, nasz klient zdecydował się na uatrakcyjnienie kreacji. Plakaty wzbogacone są o element 2D, co – jak wynika z naszych dotychczasowych doświadczeń oraz licznych badań – znacząco zwiększa skuteczność kampanii reklamowej, dzięki czemu jest ona lepiej zapamiętywana przez odbiorców.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Kompanią Piwowarską. Kampania z elementami niestandardowymi przy tak dużej liczbie nośników rozsianych po tak rozległym terenie, to duże wyzwanie. – podkreśla Mariusz Wańkiewicz. Tylko nasz serwis, cieszący się doskonałą renomą od początku istnienia firmy, mógł podołać temu zadaniu. I udało się – ta efektowna kampania już jest widoczna w całej Aglomeracji Śląskiej, przez  Łódź aż do Rzeszowa! – dodaje Wańkiewicz.