Logo

Marketing MIX

Tauron Nowa Muzyka rusza z promocją (wideo)

Podstawą działań komunikacyjnych towarzyszących tegorocznej edycji festiwalu Tauron Nowa Muzyka jest film wizerunkowy, który został zainicjowany jako projekt artystyczny. Do udziału w projekcie organizatorzy zdecydowali się zaprosić samych fanów festiwalu, którzy mogli nadsyłać swoje zgłoszenia przez specjalnie utworzone na ten cel wydarzenie na Facebook'u oraz poprzez stronę festiwalu.

Wybrane osoby uczestniczyły w pierwszej części realizacji. Całość projektu owiana była tajemnicą i wszyscy uczestnicy nie wiedzieli do końca na co się decydują. Efekt zaskoczenia był kluczowym warunkiem powodzenia całej realizacji. Naturalność, brak zahamowań i reakcje odruchowe stanowią sedno zrozumienia fenomenu jakiegokolwiek gatunku muzycznego. W tym przypadku muzyki eksperymentalnej i elektronicznej.

Materiał video został wyprodukowany przez Shoot Me, zdjęcia zrealizowali Wojtek Zieliński i Michał Zieliński, za montaż odpowiada: Marta Michno, muzykę stworzył: Bartłomiej Spaso Spasowski. Równolegle została zrealizowana sesja zdjęciowa, za którą odpowiada Paweł Fabjański (Shoot Me). Kampania będzie miała miejsce od czerwca do sierpnia na wszystkich polach eksploatacji: TV, radio, outdoor, print, internet.

Festiwal Tauron Nowa Muzyka odbędzie się w tym roku w dniach 23-26 sierpnia br. Mediarun.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji: www.festiwalnowamuzyka.pl