Współpraca agencji z UFS rozpoczęła się od wsparcia działań związanych z EURO2012. LoboSystem przygotowało koncepcję kreatywną i materiały graficzne dla działań wspierających kanał HoReCa. Akcja ma na celu pomoc pracownikom branży gastronomicznej w wykorzystaniu potencjału, jaki niesie ze sobą tak duża impreza. Zadaniem dystrybuowanych materiałów informacyjnych jest wzmocnienie partnerskiego wizerunku UFS oraz wzrost znaczenia firmy w zakresie doradztwa biznesowo-kulinarnego.
Agencja zaproponowała połączenie języka sportu z komunikatem branżowym. Inspiracje i porady dotycząc przygotowań sektora gastronomicznego na EURO2012 zostały ujęte w spójnym koncepcie marketingowo-sprzedażowym FoodBall2012. W końcu wyśmienite danie, podane w odpowiednim momencie, to sekret doskonałej strategii działania.
Dzięki materiałom dodatkowym, takim, jak specjalne menu, plakaty z terminarzem rozgrywek czy zaproszenie na mecz, każdy punkt gastronomiczny może w oryginalny sposób przyciągnąć gości do swojego lokalu. Materiały z możliwością edycji oraz więcej informacji o „Twojej Strategii na Euro” firmy Unilever Food Solutions znajdują się na stronie:
www.unileverfoodsolutions.pl/strefa-szefow-kuchni/koncepty/twoja_strategia_na_e
Obecnie LoboSystem wspiera Dział Marketingu Unilever Food Solutions w temacie nowych opakowań zup Knorr. Agencja jest odpowiedzialna za sesje zdjęciowe produktów oraz graficzne przygotowanie kompozycji składników, które będą wykorzystywane na opakowaniach.
Agencja marketingowa LoboSystem wspiera swoich klientów w działaniach wizerunkowych, kampaniach BTL oraz projektach multimedialnych.