Logo

Marketing MIX

Euro RSCG Worldwide uruchamia autorską interaktywną platformę szkoleniową opartą na programie TrendsU

Euro RSCG Worldwide stworzyło nową platformę szkoleń e-learningowych zgodnie z wyznawaną filozofią kształtowania postaw otwartości na cyfrowe trendy wewnątrz firmy. Najnowsza inicjatywa wiodącej agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej ma na celu promowanie współpracy oraz zaangażowania wśród 11 tysięcy pracowników na całym świecie.

Platforma zadebiutuje w czerwcu programem TrendsU składającym się z czterech zaawansowanych modułów. Pierwszym z nich będzie: „TU101: wprowadzenie
do sztuki i nauki umiejętności identyfikowania tego, co przed nami”. Kolejne trzy kursy będą skupiać się na trendach panujących w mediach, środowisku marek
oraz wśród konsumentów. Każdy z kursów zakończy się podsumowaniem zbierającym wnioski, które posłużą specjalistom ds. strategii identyfikować trendy. Kursy będą prowadzone przez Marian Salzman, cenioną trendspotterkę i Prezes Euro RSCG Worldwide PR North America.

„Wierzę, że udostępniając naszym pracownikom narzędzia, dzięki którym mogą rozwijać swoje talenty i zainteresowania, stajemy się silniejsi i mądrzejsi jako firma. Chcemy kształtować postawy otwartości na cyfrowe trendy, wierząc, że w obecnych społecznościowych i cyfrowych czasach wyróżnikami agencji, które zapewniają jej konkurencyjność, są właśnie talent i technologia. Dzięki nowej interaktywnej platformie
szkoleniowej możemy jednocześnie rozwijać oba te obszary” – mówi Wojciech Borowski, CEO Grupy Euro RSCG Poland.

Program TrendsU oferuje pracownikom Euro RSCG Worldwide możliwość interaktywnej nauki za pośrednictwem sieci intranet oraz poprzez urządzenia mobilne takie jak iPad. Uczestnicy programu TrendsU będą mieli możliwość korzystania z audiowizualnych wykładów dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. Będą także mogli komunikować się na bieżąco z wykładowcą i innymi uczestnikami kursów za pośrednictwem szybkiego komunikatora, który pozwoli im na omawianie aktualnych tematów na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Możliwość dialogu ma na celu wzbogacenie kursów, jak i pogłębianie pomysłów, które pojawią się w ich trakcie.

„Uruchomienie programu TrendsU to kolejny dowód na to, że Euro RSCG Worldwide
to firma, która wybiega w przyszłość i wyprzedza trendy, jeśli chodzi o rozwój pracowników na całym świecie” – mówi Marian Salzman, Prezes Euro RSCG Worldwide PR North America. „Specjaliści i eksperci działający w obszarze marketingu uczą się,
jak ważna jest znajomość trendów w identyfikowaniu czynników kształtujących przyszłość, planowaniu długofalowego sukcesu i odkrywaniu nowych możliwości,
co przekłada się na rozwój marek i biznesu. TrendsU to ekscytująca inicjatywa dla każdego z nas” – dodaje Salzman.

Umożliwiając pracownikom dzielenie się wiedzą, platforma e-learningowa wykorzystuje reguły, które rządzą mediami społecznościowymi i grywalizacją. Każdy kurs będzie kończył się zadaniem, którego realizacja jest warunkiem przejścia do kolejnego etapu. Zadania będą widoczne dla pozostałych uczestników, nie tylko po to, aby zachęcić pracowników do osiągnięcia jak najlepszego wyniku, ale także zapewnić idealne warunki do wzajemnej inspiracji, rozwoju kreatywności oraz ewolucji pomysłów.