Logo

Marketing MIX

Biało-czerwona promocja Cukru Królewskiego

Już w maju ruszyła promocja Cukru Królewskiego, nawiązująca do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Bohaterem konkursu jest wyjątkowo z tej okazji opakowany 1-kilogramowy cukier biały. Przez blisko 1,5 miesiąca, producent rozda swoim konsumentom ponad 430 nagród w postaci: voucherów na wakacje, voucherów do SPA oraz podwójnych biletów do kina. Szczegółowe informacje na ten temat znaleźć będzie można na promocyjnych opakowaniach cukru białego, stronie konkursu – www.slodkiekibicowanie.pl oraz na facebook’owym funpage’u organizatora – Życie jest Słodkie – www.facebook.com/ZycieJestSlodkie

Promocja jedynej na naszym rynku biało-czerwonej marki cukru potrwa od 21.05.2012 do 01.07.2012 roku. Do konkursu może przystąpić każdy, kto zakupi przynajmniej jedno opakowanie promocyjnego białego Cukru Królewskiego i prześle swoje zgłoszenie poprzez SMS lub rejestrując się na stronie – www.slodkiekibicowanie.pl. Jak zdobyć nagrodę?
– Voucher wakacyjny o wartości 4 000 zł – otrzyma osoba, która dokona zgłoszenia jak najbliżej godziny 19:00 w jedną z 6 konkursowych niedziel.
– Voucher na weekend w SPA o wartości 2 000 zł – otrzyma osoba, która jako druga przesłała zgłoszenie w pobliżu godziny 19:00 w jedną z 6 konkursowych niedziel.
– Podwójny bilet do kina – rozdawane będą od poniedziałku do niedzieli (10 sztuk każdego dnia), pomiędzy 08:01 a 18:00. Wystarczy dokonać zgłoszenia najbliżej przed pełną godziną.

Łącznie marka Cukier Królewski rozda 6 voucherów wakacyjnych i 6 voucherów do SPA oraz 420 podwójnych biletów do kina.

Konkurs marki Cukier Królewski otrzyma silne wsparcie promocyjne w postaci:
– kampanii online,
– mobilnej reklamy outdoorowej i billboardowej w wybranych miastach,
– reklamy w prasie,
– informacji na fanpage’u Życie jest Słodkie,
– kampanii PR w mediach drukowanych i elektronicznych.