W dniach 29-30 maja br. w warszawskim hotelu Novotel Airport odbędzie się trzecia już edycja międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends – branżowej imprezy kierowanej do firm oraz instytucji, zainteresowanych wykorzystaniem lub stworzeniem sieci Digital Signage do celów reklamowych lub informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się kilkuset przedstawicieli różnych branż. OOH magazine objął patronatem medialnym to wydarzenie.
W tym roku, wychodząc naprzeciw sugestiom uczestników poprzednich edycji, organizator wprowadził dwie zasadnicze zmiany. Przede wszystkim, wprowadzono podział tematyki konferencji na dwa, niezależnie programowo dni, dzięki czemu uczestnicy konferencji mogą wziąć udział w dwudniowych obradach, bądź też tylko w wybranym jednym dniu. Drugą nowością jest bezpłatne wejście na Expo, przez co oferta Sponsorów i Wystawców dotrze do szerszej publiczności.
Tematyka pierwszego dnia będzie dotyczyła całokształtu zagadnień związanych z reklamą na nośnikach DS. Zostaną przedstawione m.in. takie tematy jak: przegląd sieci DS w Polsce, standaryzacja i wyniki badań, kontent reklamowy, agregacja nośników i dostępnego czasu reklamowego oraz współpraca z domami mediowymi i reklamodawcami. Ponadto Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association planuje przestawienie raportu dotyczącego rynku DS w Polsce. Równolegle zaplanowano drugą edycję Content Day, czyli sesji dla osób zajmujących się przygotowywaniem przekazu wizualnego i merytorycznego na nośnikach DS. W ramach warsztatów odbędzie się wymiana informacji i przegląd różnych koncepcji z Polski i zagranicy, z których najciekawsze zostaną zaprezentowane wszystkim uczestnikom konferencji.
Dzień zakończy gala „PDSA Awards”, na której zostaną wręczone nagrody dla laureatów konkursu, któremu patronuje Polish Digital Signage Association.
Drugi dzień to DS reklamowy i informacyjny, instalowany w obiektach własnych (np. banki, operatorzy telekomunikacyjni itp.) oraz w miejscach użyteczności publicznej (dworce, stadiony, muzea, hotele itp.) . Przykłady najciekawszych rozwiązań, nowe trendy i technologie (interakcja, dotyk, gesty), rozwiązania sprzętowe i oprogramowanie. PDSA planuje również przedstawienie zbioru dobrych praktyk instalacji systemów DS.
DS EXPO, to targi, które będą towarzyszyć przez 2 dni obradom konferencyjnym, na których prezentować będą się firmy reprezentujące rynek DS w Polsce. Niezależnie, w trakcie konferencji odbywać się będą targi na powierzchni 400m2.
Patronem merytorycznym konferencji jest Polish Digital Signage Association, a Sponsorem Generalnym firma NEC Display Solutions.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie www.digitalsignagetrends.pl