Na rynku marketingu eventowego rozpoczęła działalność nowa agencja MÓWISZMASZ. Założycielami firmy są Paweł Grzymała i Bartłomiej Ślązak, obydwaj pracujący w branży eventowej od ponad 5 lat. Firma doradza, wspiera i realizuje projekty organizując wydarzenia specjalne dla różnych branż. Specjalnością agencji jest organizacja wydarzeń dla marek dóbr luksusowych fashion & beauty. Firma wyróżnia się oferowaniem skutecznego wsparcia PR oraz rozliczaniem się na podstawie z góry ustalonego honorarium.
– Naszą agencję wyróżnia m.in. uczciwe podejście do budżetowania. Zdecydowaliśmy się rozliczać z klientami na podstawie z góry ustalonego honorarium, a nie na podstawie wyliczonego procentu od budżetu, ponieważ jest to uczciwsze i bardziej przejrzyste rozwiązanie. Nie generujemy specjalnie kosztów by osiągnąć większy zysk, poszukujemy najbardziej optymalnych rozwiązań oszczędzając pieniądze klientów – mówi Paweł Grzymała partner firmy.
Firmę pośród innych agencji na rynku wyróżnia także oferowanie wsparcia PR dla realizowanego projektu. Od lat współpracujemy z gwiazdami, mediami i dziennikarzami. – Ponieważ ich znamy, wiemy jak się z nimi skutecznie komunikować – mówi Bartłomiej Ślązak – partner firmy. Organizacja wydarzenia to tylko jeden z elementów promocji marki. Dzięki działaniom PR wokół wydarzenia skuteczniej docieramy z komunikatem do konsumentów – dodaje.
– Specjalnością firmy jest organizacja wydarzeń dla marek dóbr luksusowych. Obydwaj działamy na tym rynku od wielu lat. Pracowaliśmy dla różnych marek i byliśmy na wielu imprezach. Wiemy, że to bardzo wymagająca branża. Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy, co się sprawdza, a co nie, wiemy jak zorganizować wydarzenie ze smakiem i wyczuciem – wspólnie podkreślają założyciele Paweł Grzymała i Bartłomiej Ślązak.
Mówiszmasz tworzy zespół doświadczonych osób od lat pracujących przy produkcji wielu wydarzeń specjalnych. Paweł Grzymała przez wiele lat pracował w zagranicznych korporacjach w działach marketingu. Ma duże doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, komunikacji oraz wykorzystaniu nowych mediów.
Organizował wiele prestiżowych wydarzeń m.in. dla firm, w których pracował tj: Canal+, L'Oreal, ING i innych. Bartek Ślązak przez ponad pięć lat pracował w agencji Point of View Communications Consultancy. Współtworzył i realizował strategię pozycjonowania marek, a także odpowiadał za organizację wydarzeń specjalnych dla takich klientów jak: ORIFLAME, Levi’s, Com 4O, Provident, PKO BP, BZ WBK i innych. Od kilku lat organizował Charytatywny Bal Dziennikarzy.
Więcej informacji: www.mowiszmasz.com.pl