Logo

Marketing MIX

Wódki Lubelskie zapraszają do układania puzzli

Pięć różnobarwnych magnesów na lodówkę można znaleźć w przygotowanej na lato, limitowanej serii butelek wódek Lubelskich. Każdy magnes zaprojektowany w kształcie elementu układanki, to jeden z kluczowych smaków należących do rodziny Lubelskie. Można zebrać  ich aż pięć. Puzzle będą dołączane do wybranych, letnich wariantów: Cytrynówki, Grejpfrutowej oraz najnowszej w rodzinie – Miętówki.

Owocowe magnesy będzie można znaleźć na butelkach do końca lata lub do wyczerpania się zapasów. Kampania Delektuj się orzeźwiającymi smakami Lubelskiej przygotowana została przez Agencję H2O Creative. Wspierana będzie materiałami POS w punktach sprzedaży w całym kraju.

Celem kampanii jest promowanie orzeźwiających, idealnych na lato smaków z rodziny Lubelskiej. Portfolio wódek Lubelskich, sukcesywnie poszerzane o lekkie cytrusowe smaki,  szybko zdobywa rynek. W ostatnich latach sprzedaż marki Lubelska wzrosła kilkakrotnie i jej udział w całym rynku wódki wynosi już 7,6% (Źródło: Nielsen, udział wolumenowy w rynku wódki Total, Maj 2012).