Logo

Marketing MIX

Wyróżnienie Golden Arrow 2012 dla LAURENS COSTER

Podczas uroczystej gali ogłoszono zwycięzców konkursu Golden Arrow, najważniejszych nagród w branży marketingu bezpośredniego w Polsce. Agencja Laurens Coster otrzymała wyróżnienie w kategorii „wysyłka bezpośrednia BtoC” za projekt przygotowany dla Telekomunikacji Polskiej S.A.

Wyróżniony projekt firmy Laurens Coster, zatytułowany „Śledztwo Serca i Rozumu” dla Telekomunikacji Polskiej S.A. dotyczył promocji usługi Neostrada TP. Była to spersonalizowana, ośmiostronicowa książeczka nawiązująca do serii popularnych reklam z Sercem i Rozumem. Personalizacji zostało poddanych kilkanaście elementów takich jak: imię i płeć odbiorcy, średnia wysokość jego ostatnich rachunków, indywidualna propozycja obniżenia kosztów wraz ze wskazaniem konkretnych oszczędności oraz proponowane bonusy, np. dodatkowe kanały telewizyjne czy prezenty za przedłużenie umowy. „Bardzo nas cieszy, że już w pierwszym roku dostaliśmy aż dwie nominacje. Zdobyte wyróżnienie motywuje nas tylko do dalszej pracy” – mówi Jan Biłyk, Prezes Laurens Coster.

Golden Arrow to najważniejszy na rynku konkurs marketingu bezpośredniego w Polsce. Firma Laurens Coster uzyskała w tym roku aż dwie nominacje, obie w kategorii „wysyłka bezpośrednia BtoC”. Drugi projekt, nominowany do nagrody został przygotowany dla firmy Enovatis SA i dotyczył ofert wakacyjnych proponowanych przez portal wakacje.pl.