Nawiązujący do trzeciej odsłony kampanii twójoutdoor.pl, zrealizowanej przez Cityboard Media oraz Grupę Ströer konkurs "Pokaż się!" został rozstrzygnięty, a jury wybrało zwycięskie projekty plakatów outdoorowych.
Skierowany do studentów uczelni wyższych konkurs "Pokaż się!", zrealizowany wspólnie przez Cityboard Media oraz Grupę Ströer, rozpoczął się 23 kwietnia 2012 roku i trwał do 10 czerwca 2012 roku. Konkurs był kolejnym z elementów promujących kampanię twójoutdoor.pl, której celem jest pokazanie wysokiej skuteczności reklamy zewnętrznej. Zadaniem konkursowym było graficzne zaprojektowanie plakatu o dowolnej tematyce – mogło to być przedstawienie siebie, swoich zainteresowań, wymarzonej pracy, czy własnego pomysłu na biznes. Łącznie nadesłano 27 projektów plakatów konkursowych. Jury brało pod uwagę przede wszystkim prace spełniające najważniejsze zasady projektowania plakatów outdoorowych, o których można było przeczytać na dedykowanym projektowi serwisie www.twójoutdoor.pl.
Główną nagrodę – miesięczną ekspozycję reklamy na czterech nośnikach Cityboard Media oraz Grupy Ströer o powierzchni 18 m2 (format 6×3 m) – zdobył zespół w składzie: Katarzyna Haptaś, Marcelina Czyż, Kacper Kulczycki, który zaproponował plakat firmy reklamującej odzyskiwanie danych komputerowych.
Jury zadecydowało, że drugie miejsce, a tym samym miesięczna ekspozycja reklamy na dwóch nośnikach Cityboard Media oraz Grupy Ströer o powierzchni 18 m2 (6×3 m), przypadnie nawiązującemu do stylistyki lat '80 projektowi autorstwa Kamili Michałowskiej.
Premiowane taką samą nagrodą trzecie miejsce zostało przyznane plakatowi promującemu studencki, ludowy zespół artystyczny, którego projekt zaproponował Maciej Lubiejewski.
Więcej informacji na temat konkursu: http://twojoutdoor.pl/kampania/2012/06/konkurs-pokaz-sie-rozstrzygniety/.
Do tej pory Grupa Ströer i Cityboard Media wspólnie przeprowadziły trzy odsłony kampanii twójoutdoor.pl realizowanej pod wspólnym hasłem Pokaż się! Pierwszy etap inicjatywy twójoutdoor.pl trwał od listopada do końca grudnia 2011 roku. Towarzyszyło mu sześć projektów plakatów posługujących się hasłami przedstawiającymi wybrane zalety reklamy zewnętrznej („Nie dam się wyłączyć”, „Przyciągam wzrok”, „Jeszcze mnie zobaczysz”, „Pracuję 24 godziny na dobę”, „Jestem bardzo bezpośredni”, „W mieście rządzę ja”).
W drugiej, zrealizowanej w styczniu 2012 r., części kampanii zaprezentowano pięć haseł promujących biznesowy aspekt reklamy zewnętrznej („Pobudzam każdy biznes”, „Daję największą stopę zwrotu”, „Jestem pewną inwestycją”, „Daję gwarancję sukcesu”, „Zrobisz na mnie dobry interes”).
W lutym 2012 r. miał swą odsłonę trzeci etap „z ludzką twarzą” pokazujący, że niezależnie od rodzaju branży i charakteru prowadzonej działalności reklama zewnętrzna jest skuteczna dla każdego rodzaju biznesu. Kampanii towarzyszyło sześć kreacji przedstawiających branże: motoryzacyjną, budowlaną, spożywczą, turystyczną, handel oraz zdrowie. Każdy etap kampanii był realizowany na 600 nośnikach typu frontlight 6×3 m, 50 powierzchniach reklamowych o wymiarze 12×3 m oraz 50 tablicach formatu 12×4 m w miastach liczących powyżej 100 tysięcy mieszkańców.