Logo

Marketing MIX

Digital Signage w sporcie

W pierwszej połowie roku od sportu nie uciekniemy. Stadiony gotowe, a akcje marketingowe przygotowane z myślą o inwazji zagranicznych kibiców nabierają rumieńców. Będzie się działo! Digital Signage od dawna interesuje się obiektami sportowymi, które się doskonałym miejscem do niesienia reklamowego przesłania. Warto wiedzieć gdzie, jak i dlaczego opłaca się wykorzystać multimedialną komunikację do celów marketingowych.

Dlaczego?

Ekrany Digital Signage są już niejako obowiązkowym wyposażeniem klubów fitness i obiektów sportowych, które skupiają szeroką rzeszę fanów sportu. Moda na aktywne spędzanie wolnego czasu sprawiła, że z roku na rok przybywa amatorów sportu. W efekcie rośnie liczba osób uczestniczących w imprezach organizowanych na stadionach i w halach sportowych, jak również klientów centrów rekreacyjnych. – Dla reklamodawców jest to bardzo atrakcyjna grupa – uważa Magda Wiejacha, Kierownik Działu Marketingu Grupy TRIAS – Prowadzenie działań promocyjnych na terenie obiektów sportowych nie tylko pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, ale także przekłada się na wizerunek marki – dodaje Magda Wiejacha. Sport wyzwala także mnóstwo pozytywnych emocji, które są automatycznie kojarzone są z marką bądź produktem reklamowanym w tym miejscu. (…)

Artykuł ukazał się w majowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2012/OOH30.pdf