Logo

Marketing MIX

Origami w sprzedaży

Tektura jest jednym z najpopularniejszych surowców używanych do produkcji materiałów POS. Wykonać można z niech prawie wszystkie rodzaje displayów, które jakością nie odbiegają od nośników wspierających sprzedaż wykonanych z innych surowców. Do tego tekturowe produkty są tanie i można je łatwo transportować w różne miejsca.

Z tektury powstaje cała gama różnorodnych rozwiązań POS – począwszy od displayów naladowych, poprzez dekoracje okien wystawowych aż do displayów wolnostojących. – W przypadku kreowania rozwiązań POS z kartonu i tektury falistej, nie ma tak naprawdę ograniczeń. Jedynym graniczeniem może być tutaj ewentualnie sama fantazja – mówi Jeans Handkammer, Head of Business Development North East Europe STI Group. Wraz z rozwojem technologii druku oraz podnoszeniem jakości samego surowca rynek tekturowych materiałów POS rośnie w siłę i prezentuje coraz szersze spectrum możliwości. Obecnie tektura często jest łączona z plastikiem, metalem, drewnem czy też elektroniką użytkową, co dodatkowo podnosi zakres zastosowań.  (…)

Artykuł ukazał się w majowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2012/OOH30.pdf