Logo

Marketing MIX

Giacomo Conti współpracuje z IMS

Notowana na NewConnect warszawska firma Internet Media Services S.A. (IMS) rozpoczęła współpracę z Giacomo Conti – marką kreującą współczesną modę męską. Umowa dotyczy świadczenia usług aromamarketingu i audiomarketingu w 15 salonach Klienta. Umowa rozpoczyna kilkuletni okres współpracy.

– Autorski system dedykowany specjalnie salonom Giacomo Conti, pozwala tworzyć atmosferę sprzyjającą zarówno dokonywaniu zakupów jak i kreowaniu ekskluzywnego wizerunku naszego Partnera. Efekt osiągany jest poprzez przygotowanie i wyselekcjonowanie specjalnej bazy utworów muzycznych oraz dobranie niepowtarzalnej kompozycji zapachowej. Na każdym kroku dostrzegamy, że usługa aromamarketingu i audiomarketingu jest coraz bardziej doceniania na rynku, co pokazuje stale zwiększające się grono naszych Klientów – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.

W kolejnych miesiącach IMS S.A. planuje zwiększenie liczby obsługiwanych obiektów, tym samym osiągając wzrost wpływów ze stałych usług abonamentowych. Spółka stawia na dynamiczny rozwój usług, szczególnie z zakresu Digital Signage, aromamarketingu oraz Systemów Lokalizator.

Marka Giacomo Conti to ogólnopolska sieć salonów z nowoczesną modą męską. Od 2006 roku Spółka dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży, w ostatnich latach także dzięki salonom partnerskim.