Citybell Consulting rozpoczęła działania komunikacyjne dla Urzędu Miasta Szczecin w 2012 roku, mające na celu wzrost rozpoznawalności i budowę pozytywnego wizerunku miasta.
Prowadzona przez Citybell kampania promocyjna Miasta Szczecin będzie przebiegać dwutorowo. Agencja zajmie się działaniami public relations związanymi z promocją turystyczną, kulturalną oraz lifestylową stolicy Pomorza Zachodniego. Równocześnie odpowiadać będzie za wzmocnienie wizerunku inwestycyjnego Szczecina, jako dynamicznie rozwijającego się miasta o dużym potencjale biznesowym.
Najnowszy projekt UM Szczecin oraz Citybell Consulting wpisuje się w konsekwentnie realizowaną, długofalową strategię budowy i zarządzania marką miasta – Szczecin Floating Garden 2050 Project, eksponującą wizję rozwoju miasta – pływającego ogrodu. Ponad połowę Szczecina stanowi zieleń i woda. Miasto postawiło więc na ekologię, turystykę wodną, w tym jachting oraz na biznesową innowacyjność.
W ramach współpracy Citybell opracowała strategię komunikacyjną obejmującą działania komunikacyjne skierowane bezpośrednio do środowiska biznesowego, działania o charakterze public affairs, media relations off-line i on-line na poziomie ogólnopolskim oraz związane z komunikacją wewnętrzną miasta. Zrealizowanych zostanie także szereg działań z zakresu social media, w tym bloger relations.
Citybell Consulting została wybrana przez Urząd Miasta Szczecin w trybie dialogu konkurencyjnego. Umowę podpisano na czas określony do października 2012 roku.