Logo

Marketing MIX

House of Print producentem kampanii „Feel Like At Home”

2. lipca 2012 zakończyła się ogólnopolska akcja "Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami". Kampania o wartości 1 mln zł podczas Mistrzostw Europy budowała pozytywną atmosferę polskich miast – gospodarzy turnieju.
House Of Print kompleksowo zajął się produkcją materiałów na kampanie Out Of Home oraz montażami powierzchni wielkoformatowych.

Kolorowa wizualizacja z hasłem: "Feel like at home" z pomalowanymi twarzami kibiców w ich barwach narodowych pojawiła się m.in. na dworcach kolejowych, w pociągach, środkach komunikacji miejskiej, na stacjach benzynowych i ekranach bankomatów. Dworzec Polski wykorzystał do promocji wielkiej imprezy elewację Dworca Centralnego, gdzie obok siatek wielkoformatowych pojawiły się folie typy One Way, wypełniające przeszkloną przestrzeń od strony Al. Jerozolimskich. Chodziło o zbudowanie pozytywnego wizerunku, wykorzystując niestandardowe lokalizacje, mówi odpowiedzialny za projekt w House Of Print, Adam Tecław. Bezpośrednio na peronach wyklejono pasażerskie poczekalnie i był to dosłownie pierwszy kontakt kibiców – gości imprezy z atmosferą miasta. Do klejenia wykorzystano wysokiej jakości folię z laminatem zabezpieczającym.