Logo

Marketing MIX

Z pasją do marketingu (wywiad)

Na temat przyszłości mediów, wyzwań i obowiązków dyrektorów marketingu, rozmawiamy z najlepszym dyrektorem marketingu wyłonionymi w ubiegłym roku w konkursie Dyrektor Marketingu 2010 – z Leszkiem Kurnickim (Dyrektorem Wykonawczym ds. Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN S.A.).

Joanna Łęczycka: Jakie cechy osobowości są niezbędne, żeby dobrze pełnić funkcję dyrektora marketingu?
Leszek Kurnicki: Dobry dyrektor marketingu to człowiek, który łączy dwie, wydawałoby się dość odległe od siebie cechy. Z jednej strony umie słuchać  i sprawnie wykorzystywać zdobytą wiedzę, z drugiej zaś jest kreatywny i potrafi tę cechę przełożyć na działania biznesowe. Ale nie jest to jedyna sprzeczność. W mojej ocenie, skuteczne wykonywanie tego zawodu wiąże się ze zdystansowanym  podejściem do rynku i umiejętnością spojrzenia na niego z szerokiej perspektywy. Warto jednak przy tym, żeby praca była pasją, a sprzyja temu odpowiedni wybór branży. Ja mam to szczęście, że dzięki pracy w PKN ORLEN mogę codziennie obcować z motoryzacją, która od lat jest także moją pasją. (…)

Wywiad ukazał się w majowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2012/OOH30.pdf