Logo

Marketing MIX

Słoń w lodówce w kampanii lodówek Grand firmy Samsung (wideo)

Startuje kampania reklamowa lodówek Grand obejmująca takie kanały komunikacyjne jak: ATL, BTL, online, ambient oraz PR.

„Jak zmieścić słonia w lodówce?” – to główne hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii promującej najnowsze lodówki Samsung Grand. Wyróżnikiem nowej serii lodówek jest technologia Space Max, dzięki której możliwe jest zaoferowanie klientom nawet 60 litrów więcej przestrzeni na przechowywanie żywności, przy zachowaniu tych samych wymiarów zewnętrznych urządzenia.

Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach informacyjnych i w kanałach tematycznych (m.in. Polsat, TVN, TVP, TV 4) i zakończy się 6 sierpnia br.

Działania ATL obejmują również kampanię prasową. Reklamy pojawią się w lipcu i sierpniu w magazynach lifestyle dla kobiet, w prasie wnętrzarskiej i opiniotwórczej (m.in. Twój Styl, Gala, Viva, Dom & Wnętrze, Newsweek). Kampania online realizowana będzie w jednym z największych portali informacyjnych, porównywarkach cenowych oraz w wyszukiwarce Google.

W ramach działań w punktach sprzedaży w wybranych sklepach pojawią się materiały POS oraz ekspozycje nawiązujące do kreacji kampanii.

Samsung zdecydował się również na współpracę ze znanym producentem eleganckiej porcelany, firmą Villeroy&Boch. Pierwsze 1000 osób, które kupi dowolny model lodówki Grand firmy Samsung, otrzyma zestaw filiżanek dla dwojga z kolekcji New Wave. Dodatkowo do wygrania jest 10 serwisów obiadowych dla 6 osób.

W ramach akcji ambientowych Samsung będzie współpracował z siecią sklepów Piotr i Paweł. Podczas zakupów klienci będą mieli okazję spotkać się z wieloma komunikatami nawiązującymi do rekordowej pojemności lodówek Samsung Grand. W placówkach sieci rozdawane będą również torby na zakupy, a klienci, którzy dokonają zakupu na kwotę powyżej 200 zł, otrzymają dodatkowo torby premium wielokrotnego użytku.

Za lokalizację kampanii oraz działania niestandardowe odpowiedzialna jest agencja Cheil. Media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.