Anna Sękowska jest związana z Macroscope OMD od ponad 5 lat. W tym okresie odpowiadała za planowanie i realizacje kampanii dla największych reklamodawców w branży, m.in. dla: Grupy Żywiec, Polbanku, Walmark i Nutricii. Potwierdzeniem jej talentu mediowego są liczne nagrody branżowe w tym Złote Effie, Golden Arrow i Media Trendy za kampanię Męskie Granie 2010, Wyróżnienie Golden Arrow za kampanię Desperados The Wildest Night Party, Mixx Awards i wyróżnienie Media Trendy w kategorii Wykorzystanie Internetu za kampanię Męskie Granie 2011.
Anna Sękowska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa na UW, specjalizacja Marketing Medialny i PR). Jest wykładowcą w OMD School, gdzie prowadzi szkolenia na temat rynku mediów w Polsce, kampanii cross-mediowych oraz liczenia i maksymalizacji zwrotu z inwestycji na marketing/reklamę. Karierę w mediach rozpoczęła w CR Media Consulting.
Macroscope OMD to obok Optimum Media OMD, Easymedia i PHD jeden z domów mediowych należących do grupy OMD. Główną przewagą konkurencyjną Macroscope OMD są zaawansowane narzędzia badawcze, pogłębiające wiedzę dotyczącą efektywności mediów oraz dopasowania komunikacji do konkretnych założeń marketingowych Klientów. W ofercie usług świadczonych Klientom, Macroscope OMD posiada analizę opartą o modele ekonometryczne oraz innowacyjną technologię zakupu kampanii w Internecie RTB Audience Targeting.