Logo

Marketing MIX

Kampania POS nowego produktu Hot Wheels

Hot Wheels prezentuje nowy innowacyjny model samochodu: Hot Wheels Video Racer. Wyścigówka o wymiarach 1:64 posiada zintegrowaną kamerę pozwalającą na filmowanie wszystkich wyczynów sportowych z perspektywy kierowcy. Wprowadzenie produktu do handlu detalicznego wspiera zaprojektowany przez Grupę STI specjalny display naladowy wykonany z tworzywa sztucznego. Display doskonale odzwierciedla dynamikę
i innowacyjność nowego rozwiązania firmy Mattel, a przy tym zachęca do zabawy i wypróbowania produktu.

Zintegrowane w projekcie elementy multimedialne podkreślają możliwości interaktywne video racera. Folia odblaskowa znadująca się przy podstawie displaya pozwala dostrzec zamocowany w dolnej części samochodu wyświetlacz LCD, bez konieczności obracania pojazdu. Ponadto, na siedmiocalowym monitorze umieszczonym na displayu, przedstawiana jest prezentacja o produkcie, która zwiększa zainteresowanie potencjalnych klientów. Tylna, kartonowa część displaya oraz wymienialne etykiety pokryte folią adhezyjną, pozwalają na jego długotrwałe i różnorodne zastosowanie, w zależności od potrzeb i prezentowanego produktu.

Zintegrowana w wyścigówce Hot Wheels mini kamera rejestruje sportowe triki i przedstawia je bezpośrednio na monitorze LCD. Zdjęcia mogą zostać przeniesione na komputer za pomocą kabla USB i przerobione na wykwintne filmy akcji. Ponadto, w celu uwiecznienia spektakularnych wyczynów sportowych, kamera może być również zamocowana na deskorolkach, rowerach i kaskach ochronnych.