Logo

Marketing MIX

Nikon startuje z akcją promocyjną nad polskim morzem

Nikon Polska rozpoczyna akcję promocyjną JESTEM NA WAKACJACH. Fotograficzne miasteczko Nikona, w którym można testować sprzęt fotograficzny, gości na bałtyckich plażach do 12 sierpnia br. Działaniom promocyjnym towarzyszy akcja skierowana do najmłodszych plażowiczów pod hasłem JESTEM BEZPIECZNY. Projekt JESTEM NA WAKACJACH organizowany jest już po raz trzeci.

W ramach akcji JESTEM NA WAKCJACH przygotowano atrakcje dla całych rodzin. Wszyscy odwiedzający miasteczko Nikona mogą testować aparaty kompaktowe COOLPIX – m.in. odporny na wodę i wstrząsy COOLPIX AW100 – oraz Nikon 1 (modele J1 i V1), a zrobione nimi zdjęcia wydrukować na miejscu. W fotograficznym miasteczku Nikona przygotowane zostały także atrakcje sportowe, takie jak: siatkówka, tor do skimboardingu oraz spikeball.

W ramach akcji JESTEM BEZPIECZNY rozdawane są opaski na rękę dla dzieci, z miejscem na numer telefonu kontaktowego do opiekuna w przypadku zaginięcia dziecka. Z myślą o najmłodszych przygotowano także plac zabaw z huśtawkami i zjeżdżalniami.

Akcja „JESTEM NA WAKACJACH” nawiązuje do kampanii reklamowej aparatów marki Nikon prowadzonej pod hasłem „JESTEM NIKON”. Za realizację działań na bałtyckich plażach odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama. Partnerem akcji jest firma EPSON.

Fot. Sylwia Rezmer