Logo

Marketing MIX

Kamila Kownacka awansowała na stanowisko Digital Director w OMD

Kamila Kownacka, dotychczasowy Group Account Director awansowała na stanowisko Digital Director. Będzie odpowiedzialna za rozwój oferty SEM, SEO i performance. Podążając za wzrostem oczekiwań Klientów wobec jakości serwisu i usług jakie oferują domy mediowe, OMD konsekwentnie wprowadza do oferty nowe usługi i świadczenia.

Mając na uwadze rozwój oferty SEM, SEO i performance, Jakub Bierzyński, CEO OMD podjął decyzję o awansie Kamili Kownackiej, dotychczasowego Group Account Directora w OMD  na stanowisko Digital Directora. Tym samym Kamila Kownacka przejmuję odpowiedzialność nad rozwojem działu odpowiedzialnego za przygotowanie oferty dla klientów domów mediowych: OMD, PHD oraz Easymedia oraz Klientów zewnętrznych.
Przypomnijmy, że w ramach struktur domów mediowych OMD, PHD oraz Easymedia za kampanię  przeprowadzone przy udziale innowacyjnej technologii RTB odpowiada Arkadiusz Miegoń, Display Marketplace Director oraz Michał Daniluk, który będąc członkiem zarządu ds. nowych mediów jest odpowiedzialny również za popularyzację i rozwój technologii RTB Audience Targeting.

Wspólny dział internetowy OMD, PHD i Easymedia jest jednostką specjalistyczną wspierającą działania zespołów operacyjnych. Kampanie typu display są planowane w ramach multimedialnych zespołów operacyjnych od 2007 roku.

Kamila Kownacka z OMD jest związana od początku swojej kariery zawodowej. W tym okresie odpowiadała za planowanie i realizacje kampanii dla największych reklamodawców w branży m.in. dla: Polpharma, Grupa Żywiec, McDonald's, Polbank EFG, Perfetti Van Melle, Opoczno, Walmark, Easy Jet. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym dwie srebrne statuetki Effie oraz nominacja w konkursie Media Trendy w kategorii Internet. Kamila Kownacka jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania). Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Professional Postgraduate Diploma in Marketing w The Chartered Institute of Marketing. Prowadzi również szkolenia w ramach OMD School.