Logo

Marketing MIX

„Ojciec” Natanka przechodzi z Tesco do DEMO

16 lipca przejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego agencji DEMO Effective Launching Arkadiusz Jędrysiak dotychczas szef ds. e-marketingu w Tesco. Będzie zajmować się operacyjnym zarządzaniem firmą, tworzeniem długofalowej strategii rozwoju oraz wynikami finansowymi. Jednym z nadrzędnych celów będzie rozszerzenie oferty agencji o produkty z obszaru interactive.

„Mocniej w interactive. W związku ze zmianami personalnymi przeprowadzamy również zmianę ofertową spółki, nowoczesna agencja full service aktualnie musi kumulować kompetencje ATL, BTL oraz digital, stawiamy na odważne i skuteczne rozwiązania wynikające z potrzeb klientów” – mówi Jacek Sadowski.

Arkadiusz Jędrysiak dotychczas sprawował funkcję kierownika ds. e-marketingu w Tesco. Przez ostatnich kilka lat tworzył i realizował strategię obecności marki w Internecie,  był odpowiedzialny za powstanie filmów wirusowych, w tym m.in. „Natanek Batmanek – nieemitowana reklama Tesco”, fanpage „Eksperci Tesco” na Facebooku, serwis www. budowę konsumenckiej bazy danych oraz proces email marketingu.

Jego realizacje z ostatniego roku otrzymały 15 branżowych nagród (5 x KTR, 3 x Kreatura, 3 x Złote Orły, 3 x Webstar, 1 x Golden Arrow) a Tesco otrzymało tytuł Reklamodawcy Roku w polskim konkursie reklamy KTR w 2012 głównie za osiągnięcia w sferze digital. W 2012 roku był jurorem Media Trendy. Ma w swoim portfolio prelekcje prowadzone na kilku konferencjach oraz liczne szkolenia.

DEMO, która działa na rynku od ponad 20 lat, wspólnie z klientami wprowadziła na rynek ponad 100 marek (Tiger, Zumi, Zozole,…), przeprowadziła ponad 1000 działań marketingowych (Kamis, Bakoma, Wprost, Kruk, …). W przełomowych momentach współtworzył strategię dla największych polskich marek (m.in. PKN ORLEN strategia marki korporacyjnej, Kruk, Kamis, Bakoma, Ludwik, Grześki, Tygodnik Wprost, Radio Zet). Od 10 lat  zajmuje się również budową brandów miejsc m.in. Gdańsk, Łódź, Radom, Augustów, Woj Podkarpackie, Polska Wschodnia.

W ostatnim miesiącu ruszyły dwie przygotowane przez DEMO kampanie telewizyjne dla marki Wawel i Tygodnika Wprost. W najbliższym czasie wystartuje przygotowany przez Demo i PAIiIZ program promocyjny Polski Wschodniej na świecie, największe polskie wydarzenie promocyjne.