Logo

Marketing MIX

Ruszyła wyprawa Mazdy z Mlynkovą i Nowickim

Halina Mlynkova i Łukasz Nowicki podjęli wyzwanie Mazdy i wyruszyli, by odkryć wyjątkowe zakątki na północy i południu Polski. Jednocześnie zachęcają do głosowania na ulubiony region naszego kraju. Kto zdobędzie więcej głosów – północ czy południe, Mazda MX-5 czy CX-5, Halina Mlynkova czy Łukasz Nowicki? Wynik głosowania poznamy pod koniec lipca. Za koncept i organizację wyprawy odpowiada Agencja reklamowa Upside, za działania Public Relations Agencja PR room.

Dylemat „góry czy morze, północ czy południe” to stały punkt naszych przedwakacyjnych rozważań. Każda z tych opcji ma swoich zwolenników i czasem trudno wybrać kierunek. Mazda postanowiła pomóc w rozwiązaniu tego problemu i wysyła swoje ekipy w obydwa regiony, żeby odkryć wyjątkowe miejsca i zachęcić do ich odwiedzenia. Zaczynamy rywalizację, która ma jednoznacznie rozstrzygnąć – północ czy południe, ona czy on, roadster czy SUV.

Halina Mlynkova wyruszyła na północ roadsterem Mazda MX-5 i zwiedza najciekawsze, mało znane zakątki Pomorza, Mazur i Podlasia. W tej przygodzie towarzyszy jej kultowy kabriolet Mazdy – MX-5 w wersji SPRING, który zapewnia wyjątkową przyjemność z jazdy. Do tej pory Halina odwiedziła już Jezioro Turkusowe, ruchome wydmy, skansen w Klukach i tajemnicze Groty Melechowskie. Natomiast Łukasz Nowicki sprawdza zalety najnowszej Mazdy CX-5 podczas górskiej wyprawy na południe, gdzie testuje możliwości, jakie daje najnowszy model MAZDY – przełomowy SUV, który dzięki technologii SKYACTIV łączy niskie spalanie z najlepszymi osiągami, oraz bezpieczeństwo z najwyższym komfortem jazdy. Łukasz podczas swoje podróży zobaczył już Śląską Fudżijamę, stuletnią Zaporę Pilchowicką, tajne laboratorium Hitlera Arado oraz Twierdzę Srebrna Góra. Codzienne relacje z ich podróży zamieszczane są na stronie https://www.facebook.com/MazdaPoland i w aplikacji Północ – Południe (http://bit.ly/PolnocPoludnie, gdzie można też głosować na wybrany region i dodawać własne propozycje miejsc wartych odwiedzenia w Polsce. Na autora najciekawszego zdjęcia z opisem czeka nagroda – weekend z Mazdą MX-5, którą można wybrać się w najdalsze i najpiękniejsze zakątki naszego kraju.

– Wakacje to idealny moment na planowanie podróży. Chcemy zachęcić do poznawania Polski – tu wciąż są miejsca nieodkryte lub znane tylko nielicznym. Właśnie takie „perełki” będziemy promować. Liczymy, że wiele osób włączy się do akcji, prezentując wyjątkowe miejsca. Jednocześnie sprawdzimy dwa modele Mazdy – Mazdę MX-5 i CX-5, ich niezawodność i funkcjonalność w czasie wyjazdów. Zupełnie różne samochody, każdy spełniający wymagania regionu, w którym jest  testowany – wybrzeże zachęca do podróży roadsterem, góry wysoko postawią poprzeczkę SUV-owi. Zapraszamy wszystkich do śledzenia wyprawy i wspólnej zabawy – powiedziała Magdalena Węglewska, Dyrektor PR Mazda Motor Poland.

Za kreację i organizację wyprawy Mazdy Północ-Południe odpowiada Agencja reklamowa Upside. Działania Public Relations zapewnia Agencja PR room.