Logo

Marketing MIX

Kobiety z Powstania Warszawskiego w kampanii PKO BP (wideo)

Rozpoczęła się kampania PKO Banku Polskiego podkreślająca udział kobiet w Powstaniu Warszawskim. Akcję – obejmującą outdoor, internet i telewizję – przygotowały firmy Testardo Gram, Studio Tęcza, Filmgarden i Universal McCann.

Kampania PKO BP z okazji rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego przedstawia historie ośmiu kobiet, które brały udział w tym powstaniu. Ich portrety przedstawiają pracowniczki PKO BP oraz młode Polki wyłonione w castingu na Facebooku. Celem akcji jest podkreślenie roli uczestniczek powstania oraz oddanie im hołdu.

Obecna kampania obejmuje outdoor (layout na elewacji Rotundy PKO przy warszawskim Rondzie Dmowskiego, plansze w witrynach budynku przedstawiające historie bohaterek oraz fotokody kierujące do filmów związanych z projektem na YouTubie), internet (specjalna aplikacja na facebookowym fanpage’u PKO BP) oraz telewizję (TVP2, Discovery World i Discovery Historia). Akcja potrwa do 10 października.

Kreację kampanii przygotowała agencja Testardo Gram należąca do Grey Group, materiały filmowe wyprodukowały firmy Studio Tęcza i Filmgarden, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.