Logo

Marketing MIX

Tyskie dalej zachęca do kibicowania na „5 Stadionie”

Tyskie po ogólnopolskim sukcesie pierwszej części kampanii „5 Stadion” kontynuuje ją wykorzystując sponsoring Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Marka konsekwentnie zachęca Polaków do wspólnego kibicowania, uruchamiając m.in specjalną aplikację pozwalającą na stworzenie własnego sportowego komentarza. W tworzeniu aplikacji „Poleć Zimochem” wziął udział Tomasz Zimoch, dziennikarz Programu I Polskiego Radia. Kampania obejmuje emisję trzech 8-sekundowych billboardów sponsorskich, działania BTL – w tym komunikację na opakowaniach, działania digital oraz PR.

Tyskie w ramach umowy zawartej z Polskim Komitetem Olimpijskim, kontynuuje rozpoczętą w marcu br. kampanię „5 Stadion”. Ma ona zachęcać Polaków do kibicowania. Tym razem w czasie trwania Igrzysk. W ramach działań ATL wezwanie do kibicowania pojawi się w trzech billboardach sponsorskich w TV, wykorzystujących różne dyscypliny olimpijskie: skok w dal, wioślarstwo i rzut kulą. Billboardy będą emitowane przez cały czas trwania Igrzysk, w kluczowych momentach transmisji telewizyjnych.

Od piątku, 27 lipca Tyskie udostępni na Facebooku specjalną aplikację pt. „Poleć Zimochem”. Pozwoli ona dopingować polskich sportowców. Wystarczy stworzyć swojego mema (ideę rozprzestrzeniającą się w sieci w postaci obrazka, filmu, cytatu, etc.) w stylu samego Tomasza Zimocha – kultowego komentatora sportowego i dziennikarza Programu I Polskiego Radia. Memy z wizerunkiem dziennikarza trafią do specjalnej galerii, a ich autorzy mogą je umieścić na swojej tablicy i dzielić się nimi ze znajomymi. Codziennie 10 najlepszych zgłoszeń zostanie nagrodzonych 6-packami Tyskiego. Akcja promowana będzie poprzez kampanię bannerową w Internecie oraz stronę 5stadion.pl i fanpage marki Tyskie.

Odsłona kampanii „5 Stadion” dedykowana sponsoringowi Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej prowadzona będzie przy współpracy z Programem I Polskiego Radia. Informacje o akcji pojawią się na antenie i fanpage’u radiostacji.

Oprócz powyższych działań, w wybranych punktach sprzedaży pojawią się materiały POS wzmacniające widoczność marki i wspierające jej sprzedaż. W sprzedaży dostępne będą promocyjne packi Tyskiego 7+1 z informacją o sponsoringu Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.

Kontynuacja kampanii „5 stadion” obejmować będzie największe ogólnopolskie media, zapewniające widoczność akcji w całej Polsce. Tyskie Fan Assistant, specjalna aplikacja do kibicowania, limitowana edycja szklanek, Mecz Otwarcia, interaktywna gra połączona z działaniami ambientowymi, czy trzecia już edycja Tyskiej Fali Flag i wizyty flagspotterów to tylko niektóre z aktywności zrealizowane na przestrzeni minionych miesięcy.

Kreację billboradów sponsorskich przygotowała agencja DDB Warszawa, produkcją zajął się Papaya Films. Za koncepcję i kreację aplikacji „Poleć Zimochem”, moderację fanpage’a marki Tyskie oraz kampanię wspierającą akcję, w tym kreację materiałów POS, odpowiada agencja TEQUILA. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Starcom. Opakowania stworzyła agencja Mango Design. Działania PR prowadzi Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2).

Więcej informacji na www.5stadion.pl