Logo

Marketing MIX

Agencja Afekt zwiększa zespół

Piotr Majewski (na zdjęciu) i Natasza Szymczak dołączyli do zespołu pracowników Agencji Afekt w biurze w Poznaniu. Piotr został nowym creative directorem, który odpowiadał będzie za koordynację i jakość prac kreatywnych oraz projekty new business. Natasza, senior client manager będzie odpowiedzialna za koordynację działań zespołu dedykowanego do pracy z Kompanią Piwowarską, ze szczególnym uwzględnieniem marek Lech i Lech Shandy.

Piotr Majewski zawodowo związany jest z branżą reklamową od ponad 15 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał jako art&creative director w agencjach reklamowych Signum, V&P oraz Albedo Marketing, której był jednym ze współzałożycieli, a po rozstaniu ze spółką w 2011r. powołał do życia butik projektowy Beautic. W czasie działalności reklamowej pracował m. in dla marek: Knorr, West, Schwarzkopf, Ariston, Indesit, Philips, Orange, VW, Lech i ma na swoim koncie kilka nagród branżowych (m. in. Golden Arrow za kampanię promocyjną Ariston oraz za promocję sprzedaży dla Indesit).

Natasza Szymczak to absolwentka socjologii i psychologii zarządzania na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe zdobywała opracowując działania oparte na mechanizmach sprzedaży bezpośredniej i pośredniej w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego m.in. dla firm/marek Red Bull, Frito-Lay, Trumpf Mauxion Chocolates, Henkel, Reckitt Benckiser, Johnson&Johnson, Colgate-Palmolieve. Jako wieloletni Prezydent Leo organizacji Lions Club zarządzała działaniami klubów w 8 miastach Polski, a w firmie TFP-Grafika zdobyła doświadczenie z zakresu kreacji i produkcji opakowań oraz materiałów POS.