Logo

Marketing MIX

Gotowanie w kinie z Mastercook

Marka Mastercook, oferująca nowoczesne urządzenia AGD, prowadzi zintegrowane akcje promocyjne swoich produktów w pięciu miastach, w kinach sieci Helios. W ramach popularnego cyklu „Kino kobiet”, przeznaczonego dla damskiej widowni, funduje nagrody, rozlosowywane wśród uczestniczek  seansów, organizuje pokazy kulinarne i prezentuje najnowsze kuchenne urządzenia.

Celem działań, prowadzonych w kinach, jest dotarcie do grupy docelowej marki, jaką stanowią nowoczesne panie domu. Są to kobiety, które prowadzą bardzo aktywny tryb życia, godząc obowiązki zawodowe z domowymi, a jednocześnie pragną poświęcać więcej czasu na relaks, towarzystwo bliskich czy ulubione hobby. Pomagają im w tym urządzenia marki Mastercook, które dzięki innowacyjnym funkcjom oszczędzają czas, wpisując się w filozofię harmonijnego łączenia pracy i prywatnych pasji. Widoczne są już pierwsze afekty działań prowadzonych w kinach, przede wszystkim wzrost świadomości marki w grupie docelowej, wzmocnienie jej wizerunku i kluczowych wartości, a także pogłębienie więzi z klientem.

W ramach akcji promocyjnych, po pokazach filmowych w kinach we Wrocławiu i Gdańsku, uczestniczki seansów miały okazję wypróbować potraw, które przy użyciu sprzętu marki Mastercook przygotował Piotr Kucharski, znany m.in. z telewizji śniadaniowej Dzień Dobry TVN. Każda z pań, oprócz degustacji, mogła przyjrzeć się popisom kulinarnym popularnego kucharza, a także zapoznać z ustawionymi w kinie produktami z aktualnej oferty m.in. płytą indukcyjną i piekarnikiem. W kolejnych edycjach „Kina kobiet” odbywających się we Wrocławiu można było również wygrać cenne nagrody – lodówkę z dotykowym wyświetlaczem LCD i ekologiczną pralkę ładowaną od góry marki Mastercook, a także drobny sprzęt kuchenny. Dotychczas marka Mastercook uczestniczyła również w seansach „Kina kobiet” w Warszawie, Lublinie i Legnicy.