Logo

Marketing MIX

Limitowana edycja napoju Fanta o smaku truskawki i kiwi

Do portfolio marki Fanta, dołączyła oryginalna kompozycja, łącząca smak truskawki i kiwi. Obecny już na półkach sklepowych napój, dostępny jest w limitowanej edycji, do wyczerpania zapasów.

Limitowana edycja napoju „Fanta o Smaku Truskawki i Kiwi” wpisuje się w charakter marki, który cechują zabawa, radość i oryginalność. Są to atrybuty życia społecznego młodych ludzi, do których kierowana jest oferta napojów Fanta.

– Specjalna seria „Fanta o Smaku Truskawki i Kiwi” kontynuuje założenia kampanii „Fanta. Mniej powagi. Więcej zabawy.”, która poprzez postacie rysunkowych bohaterów, przekazuje takie wartości jak otwartość, radość z życia i zabawa. Wierzymy, że nowy smak będzie miłym zaskoczeniem dla młodych fanów marki, w ich dynamicznym i pełnym niespodzianek życiu – powiedziała Małgorzata Drąg, odpowiedzialna za markę Fanta w Coca-Cola Poland Services.

Produkt będzie wpierany przez reklamę TV oraz działania promocyjne w sklepach oraz specjalne wydarzenia dla konsumentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Adaptację spotu przygotowała agencja McCann Erickson. Działania w Internecie prowadzi agencja K2. Wsparcie PR zapewnia Edelman Polska.