Logo

Marketing MIX

Lecce Pen Poland z nową marką na targach gifts exclusive

Do regularnej sprzedaży trafiła nowa na polskim rynku marka metalowych długopisów reklamowych B1, oficjalnie zaprezentowana w lutym  2012 roku. B1 od teraz dystrybuowana będzie przez Lecce Pen Poland, obecnej w Polsce od 19 lat, a której początki sięgają lat 50 –tych na świecie.

Ideą, która przyświeca firmie od początku istnienia są kreatywne rozwiązania w zakresie promocji, które skutecznie wspierają sprzedaż i budują długofalową lojalność klientów. Firma stosuje nowoczesne metody znakowania, dzięki czemu zapewnia efektywny przekaz wizerunkowy i reklamowy.  Wyróżniające ją usługi to m.in. nadruk po całym obwodzie korpusu 360˚ czy produkcja klipsa w indywidualnym kształcie.

Nowa marka B1 tworzona jest zgodnie z ideą wyważonej relacji ceny do jakości. Ograniczone i napięte budżety wpłynęły na koncentrację  produkcji B1 na terenie Indii i Chin. Jednocześnie przyłożono starania, aby zapewnić europejskie standardy jakościowe, wypracowywane konsekwentnie przez firmę na przestrzeni ostatnich lat. W ofercie B1 znajdują się zarówno tańsze, podstawowe modele jak i ekskluzywne, dedykowane na biznesowy prezent, pakowane – pojedynczo lub w zestawie – w pudełko odpowiadające ich specjalnemu przeznaczeniu.

– Zmieniliśmy strategię rozwoju, poszerzyliśmy portfolio produktów o nową markę, a większą część produkcji przeniesiono z Włoch do Polski, by maksymalnie skrócić czas realizacji zleceń i obniżyć ceny. To dopiero początek pozytywnych zmian jakie czekają naszych  klientów w kolejnych latach. Jesteśmy wsłuchani w potrzeby rynku i dlatego wybraliśmy targi gifts exclusive jako miejsce do rozmów i spotkań z partnerami. – mówi Agata Plesińska, Marketing Manager Lecce Pen Poland.

www.b1pen.com.pl