Logo

Marketing MIX

Limitowana puszka Carlsberga na Przystanku Woodstock

Na XVIII edycję jednego z największych festiwali na świecie, Carlsberg jako główny sponsor wydarzenia, przygotował specjalną limitowaną edycję puszki. Grafiką nawiązującą jednocześnie do tradycji marki
i symboli festiwalu Woodstock, Carlsberg oddaje hołd wszystkim uczestnikom oraz organizatorom imprezy.

Motywy umieszczone na puszce nawiązują do historii marki Carlsberg i muzycznych tradycji Przystanku Woodstock. Puszka została ozdobiona symbolami od zawsze kojarzonymi z marką. Słoń – hinduski symbol siły – towarzyszy Carlsbergowi od początku jego istnienia. W 1847 roku założyciel browaru, Jacobs Christian Jacobsen, wybrał słonia jako symbol marki Carlsberg. Słynna brama słoni jest miejscem przez które musi przejść każdy gość muzeum Carlsberga w Kopenhadze.

Na awersie puszki u podstawy, zaraz pod logotypem marki, znajduje się symbol festiwalu Woodstock. Rewers puszki to artystyczna kreacja wykorzystująca hasło marki: Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg. Głównym elementem puszki jest gitara, której uchwyt jest zakończony charakterystycznym dla marki Carlsberg liściem chmielu. Poza elementami ikonografii marki, na puszce pojawiają się symbole od zawsze kojarzące się z ruchem festiwalowym takie jak pacyfka oraz gitary, które są zestawione z klasycznymi oznaczeniami Carlsberga. Całość oddaje otwarty charakter festiwalu oraz wolnościową ideę powiązaną z całą kulturą Przystanku Woodstock.

O design nowej puszki Carlsberg zadbali specjaliści z Saatchi & Saatchi. Za komunikację odpowiedzialna jest agencja Ciszewski MSL.