Logo

Marketing MIX

Sosy marki Heinz w kampanii Mindshare Polska

Z początkiem sierpnia w telewizji oraz internecie wystartowała kampania reklamowa sosów marki Heinz. Szeroko zakrojona kampania telewizyjna pod hasłem „Heinz. Przebój smaku. Od 1869 roku”  obejmuje emisję dwóch, 15 sek. spotów w kluczowych stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych m.in.  TVN, Polsat, TVP, TVN Mix, Polsat Mix, AtMedia.

Spoty promują dwa produkty marki Heinz – nowy sos hamburgerowy oraz sos czosnkowy, który swoją premierę miał w zeszłym roku. Kampania podkreśla najważniejszą zaletę produktów marki Heinz: wyjątkowy i niepowtarzalny smak, który dodaje wyrazistości jedzeniu. Spoty emitowane są w tych samych blokach reklamowych. Promocję sosów marki Heinz wspiera reklama graficzna w wyszukiwarce Google oraz działania promocyjne na Facebooku.  

Kampania wystartowała 1 sierpnia i potrwa do 31 sierpnia br. Za doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację działań reklamowych dla HJ Heinz Marketing Polska odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Kreację spotu wykorzystywanego w kampanii opracowały agencje: Opus B oraz Ceska Hlava z Pragi.